piatok 1. apríla 2011

Svadobná torta (2)

Dostávame sa k pokračovaniu nášho (dúfam, že) seriálu článkov venujúcemu sa tortám. Pri prezeraní všetkých nápadov, ktoré sa už dnes dajú na internete nájsť je veľmi ťažké nájsť tú najkrajšiu tortu, pretože všetky sú nádherné. Ďalším problémom je i to, že ak si aj vysnívanú tortu nájdeme, tak je ťažko nájsť osobu, ktorá tento sen premení na chutný a verný obraz. Pokiaľ máte kontakt na takéto šikovné cukrárky, neváhajte a do komentov môžete napísať :)

Dnes som sa zamerala skôr na také netradičné kúsky. 

Opäť pripájam rebríček 3 najkrajších a zvyšných 17 nápadov.

1. miesto

Táto torta si zasluhuje prvenstvo možno ani tak svojou krásou ako tým nápadom a originálnosťou.



2. miesto

Existuje množstvo stvadobných toriet s tématikou Super Mária. Táto patrí k tým najprepracovanejším, ktoré som našla a preto si zasluhuje druhé miesto.



3. miesto

Táto torta je dokonale farebne zladená, robila ju naozaj šikovná osoba.



Zvyšných 17
1. Chutný včelí úľ. Nádherné farby.

2. Prosta classy.

3. Trošku strašidelné, pre fanúšikov Tima Burtona.

4. Torta v štýla Dňa sv. Patrika.

5. Tie mašličky mi pripadajú až príliš reálne na to, aby som mala chuť sa do tej torty zahryznúť, no vyzerá efektne, priznávam.

6. Sovy sú momentálne v kurze. Zaujímavá farebná kombinácia.

7. A toto sa prosímpekne ako je?

8. Nádherná zimná torta.

9. Pre priaznivcov Avataru? Mne osobne sa nepáči.

10. Svieži nápad s motýľmi.


11. Tak toto je naozaj veľmi originálne, zvažovala som umiestnenie v prvej trojke. Milujem, keď je na torte čerstvé ovocie a spojenie s burizónmi je fakt skvelý nápad, vyzerá to úžasne.

12. Vyzerá brutálne. Ťažko. Neviem sa rozhodnúť, či vyzerá gýčovo, alebo skvelo. V každom prípade je veľmi zaujímavá.

13. Túto farebnú kombináciu by som si vedela predstaviť na svadbe tanečníkov hip hopu ;) zručnosť cukrárky však oceniť bohužiaľ nedokážem.

14. Torta pre notorikov.

15. Každý MATFYZák dokáže niečo takéto oceniť. Síce ním nie som, no vyzerá to celkom milo.

16. Toto vyzerá luxusne a netradične.

17. Toto uvádzam ako príklad dokonalého nevkusu. Myslím, že na svadbe kanibalov takáto torta určite nikdy nechýba.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára